The Beat In Me

It's just the beat in me. Not only the music. It's everything my heart beats for. Cause the beat just goes on!

Vad är de jag hör??!

Publicerad 2012-03-06 15:28:28 i Lite allt möjligt,

Vaa??! Va hör jag? Rihanna till peace and love??!

Jag hörde igår att en artist skulle presenteras idag. Men aldrig hade jag kunnat tänka mig att de va Rihanna!! De måste ju va deras allra största bokning iår. Dock har jag inte jättekoll på vilka som ska dit. Men hon spelar ju bara på de absolut största festivalerna vad jag vet!

Njaa, man blir allt lite sugen på att sticka till Borlänge i juli asså!! :P

Eller vad säger ni?? :)

(bilden är från Rihanna konsert i Globen som blev inställd i november förra året...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Louise heter jag. Skrivsugen, Bloggsugen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela