The Beat In Me

It's just the beat in me. Not only the music. It's everything my heart beats for. Cause the beat just goes on!

Sooommmaar ! Eller iaf lite soligt :)

Publicerad 2012-03-02 19:15:45 i Lite allt möjligt,

Åh!! Jag fullkomligt älskar solglasögon. Så nu när solen smyger sig fram så drar jag fram mina direkt. Men problemet är att jag aldrig hittar såna jag vill ha. Förra året kikade jag in på en sajt som har as fina solglasögon, men jag vågade inte riktigt köpa dem då. Det känns för osäkert. Men nu är jag på det igen.

Sajten heter Salt o peppar.se :)

Här kommer några som jag fet diggar ;)




Jag skulle allvarligt kunna köpa allihopa. Och fler snygga finns på sajten. Kika in själva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Louise heter jag. Skrivsugen, Bloggsugen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela