The Beat In Me

It's just the beat in me. Not only the music. It's everything my heart beats for. Cause the beat just goes on!

Jag vill bara säga, Hell YEEEAAAHHHH!!

Publicerad 2012-03-11 00:38:27 i Musik,

Hell yeah!! Loreen tog hem mellon! Jag hade alltså rätt från första början.. Här kommer citat ur ett inlägg från mig 2012-02-04, kl 22.57,59 för att vara exakt ;)

Till en början snackade jag om hur mycket jag älskar mellon och hur jag tyckte första delfinalen va... Ganska tråkig fram tills....

"Sedan rullade allt på utan några direkta händelser. Inga direkt bra låtar kom.. Men till slut! Så dök underbara Loreen upp! :D Hennes låt var så jävla grym rent ut sagt!! Redan efter 20 sekunder kunde jag säga att detta är min favorit! Allt var så bra. Showen. Låten. Kläderna. <3 Älskade att hon var till största delen helt ensam på scenen! Sjukt bra allt! :D

Så såhär sammanfattningsvis så tycker jag det var en bra början på Melodifestivalen 2012! Jag kan även nu säga att jag kan se Loreen som en vinnare av hela alltet och kanske tillomed Eurovision."

Och så det blev! Ja, jag ville bara få de sagt att jag hade rätt. Tror inte jag var ensam om de heller. Men de kändes så himla skööööönt och göööööttttt :) Jag va allvarligt rädd för ranelid.. men som vanligt så händer de inte att såna låtar vinner. Vilket är tur de!

Jag har dock känt de senaste dagarna att Loreen har varit en för klar vinnare. För mycket folk hade henne som favorit och oddsen va för låga på att hon skulle vinna. Men trots de vann hon. Nu ska hon alltså åka till Bakuuuu ;)

Det tråkiga nu, är att nu är de tyyyyp över. Själva mello-yran är över och mello-bubblan har smällt. Nu väntar den tråkiga verkligheten igen. Okej, kanske inte. Men de 6veckorna med Melodifestivalen är härliga veckor, ny musik, mycket händelser och snack :) Men förhoppningsvis så blir lördagen den 26 maj lika rolig som alla 6 veckorna sammanlagt!

Nu ser vi fram emot Azerbadjan 24 maj(semin) och sedan 26 maj(finalen)! Jag hoppas europa fattar grejen och röstar som fasen på henne!! Jag tror vi har chansen!! :D

GO LOREEN!! :)


Kommentarer

Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Publicerad 2012-03-11 21:00:58

Just nu har jag en ny tävling, vinn tandblekning värd 449 kr & ALLA som deltar får ett presentkort på 100kr på denta.se!!

länk:

http://eemma.se/2012/march/tavling-vinn-tandblekningskit-alla-som-delta.html#comment



förlåt om du inte gillar tävlings tips!!

Postat av: Saandriiiee - Kungälvs största blogg

Publicerad 2012-03-14 21:54:41

Hej din sockertopp! :)

Nu har jag en tävling där du kan vinna tandbleknings kräm ifrån Brilliantsmile :)

Sjuktkul om du anmäler dig !:) Ha de toppen!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/vinn-tandblekning-ifran-brilliansmilese.html#comment



Sen har du ju Dagens blogg också !

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-8.html#comment



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

Postat av: Jassieofficial - En blogg för alla!

Publicerad 2012-03-28 09:12:03

Hon såg ut som en transa! ;D



Kolla in min blogg btw.. & lämna gärna ett spår efter dig så man kan kika in hos dig igen! ;) Jag ligger på 15:e plats på TopBlogArea bland humorbloggarna! ;D Den är värd att läsa :P

Postat av: Sannalitens.se

Publicerad 2012-03-28 18:12:45

Svar: Härligt! Är allt bra med dig idag då? Själv är jag så himla trött att jag råkade somna till i soffan när jag kom hem från jobbet idag :p Kram!



Förresten, var gärna med i tävlingen hos mig där du kan vinna en schysst presentkort! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Louise heter jag. Skrivsugen, Bloggsugen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela