The Beat In Me

It's just the beat in me. Not only the music. It's everything my heart beats for. Cause the beat just goes on!

Musikens coola tjejer!

Publicerad 2012-03-30 23:58:51 i Musik,

Älskar tjejer som tar för sig och ba går all in och kör. Tänkte idag skriva lite om två artister som är så enligt mig iaf :)

Mary N'Diaye
Till att börja med kan jag ju skriva om Mary N'Diaye, som ni kanske såg i tv4's The voice. Hon har i dagarna kommit ut med en låt(liksom några andra the voice deltagre). Sjukt bra låt måste jag säga! Lyssna nedan! Hon är verkligen en sjukt go tjej som verkar va lite chill och lugn utanför scenen men sen på scenen bara exploderar hon och är så proffsigt cool :)

Mary N'diaye – Big Dreamer (Spotify)

Fast hon är ju ingen nybörjare direkt. Hon är ju redan stor i afrika och när jag söker på henne på youtube, dyker de upp en låt jag känner igen väldigt mycket. Undra om den inte spelades på typ P3 för något år sedan. Lyssna på Dumb Dumb så kanske du också känner igen den ;) Ser även på youtube att hon varit förband till akon, och de är ju rätt stort med ;)



Men iaf, älskar henne!! Hoppas hon blir stor här i sverige nu med. Jag tror verkligen hon kan de :)

Loreen
Okej, alla kanske snacka om de nu. Och alla kanske redan vet att hon är cool. Men jag måste bara säga att jag älskar henne med. Speciellt hennes vågade men härliga stil! Hittade inte någon riktigt bra bild på henne i den stilen jag senast har sett. Stora jackor, smala jeans, handskar etc. Men denna får räcka, cool nog;) Den är från melodifestivalens efterfest förra året (vet dock inte om de är delfinalen eller finalen).



Och inte och tala om hennes lugg, den såkallade Loreen-luggen. Hon blir så mystisk och spännande på något sätt. Hon hade inte riktigt vart samma person utan den ;) Och gärna eyelinern och kajalen på de med. As snyggt :)



Ne, hon är så grymt cool hon med!

(En liten parantes. Har ni tänkt på att båda har utländskt ursprung. De har de lite mer i blodet än oss kalla hel-svenskar. Och jag älskar de! Tänk på de ni som hatar utlänningar. Allt bra kommer inte bara från Svenssons! Men detta är en annan debatt vi får ta en annan gång.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Louise heter jag. Skrivsugen, Bloggsugen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela