The Beat In Me

It's just the beat in me. Not only the music. It's everything my heart beats for. Cause the beat just goes on!

Avicii uppföljning..

Publicerad 2012-03-04 21:21:51 i Musik,

Jag skrev ju ett inlägg för några veckor sen om avicii och hans sjukdom. Nu i helgen kom ju tiden för hans globen spelningar och sjukdomen vart inga problem, som tur va :)

Men! Nu va de något annat som förstörde. Jo, en plattform med publik på föll ihop och folk skadades!! Hur weird är inte de??! Asså sånt får ju inte hända!! Arrangörerna, eller vilka som nu har de på sitt ansvar, måste ju fixa så att sånt inte KAN hända!!

Detta hände ju på första konserten i fredags med. Hur surt är de inte för de som skulle gått den andra, lite senare??! Jag hade fått sånt ryck på't.

Som jag fick i november, den 9:e för att vara exakt, när jag och en kompis skulle gått på Rihanna. Jag hade sett fram till detta i flera flera månader, så ba ställs de in!!! Snacka om att de va blandade känslor där. Ledsen, arg, besviken, förbannad, sorgsen och samtidigt tyckte jag synd om rihanna själv.

Men men, Avicii's konsert i lördags blev iaf av och de va väl tur de. Men ändå, de stackare som skulle gått i fredags kväll! Jag känner med er!!!


(Bild från stureplan.se)

Kommentarer

Postat av: A N G E L I J N A

Publicerad 2012-03-05 19:47:08

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Louise heter jag. Skrivsugen, Bloggsugen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela