The Beat In Me

It's just the beat in me. Not only the music. It's everything my heart beats for. Cause the beat just goes on!

Älskade röda-mattan-klänningar

Publicerad 2012-02-13 17:15:24 i Lite allt möjligt,

I veckan vare då Grammy Awards i USA. Jag spelade in själva galan men tittade på för-minglet och röda mattan via deras hemsida. Vilket var sjukt roligt! :) Många kändisar, mycket snygga kläder och snygga personer!

Jag tänkte ge min syn på kläderna och lite andra små kommentarer.




Fergie. Sjukt cool! Lite väl genomskinlig kanske. Men som Fergie är så passar de henne as bra :D


Julianne Hough. Den vill jag ha själv!! :) Väldigt fin!


Carrie Underwood. Den absolut finaste klänningen av alla denna kväll! Så vacker va hon! Denna vill jag ännu mer ha själv! (Fatta den i klar blå, åhh hade vart perfection!<3)


Katy Perry. Ganska lik föregående. Men inte lika fin ;)


Taylor Swift. Mycket fin klänning där med!


Kelly Rowland. Ja, fint här med. Hade vart snyggare om de på överdelen hade vart på underdelen med ;)


Nicki Minaj. Eskorterad av Påven(!) ;) Sjuk outfit, inte de snyggaste. Men sån är hon. En mini Lady Gaga!


Adele. Hon är bara så vacker! En Glittrig och väldigt glammig klänning, underbart fin!


Sasha Gradiva. Sjuuuuk klänning. Inte alls snyggt. Eller jo, om pistolen togs bort. En liten terminator här eller??


Corinne Bailey Rae. En as fin klänning som fått kritik efteråt. Jag gillar den dock :)


Alicia Keys. Fin fint :) Älskar den upptill med lite futuristiskt med axelvaddar och halsbandet. Dock är jag inte ett jättefan av skorna. Känns som tårna ploppar ut vilken sekund som helst!


Robyn. Och så lite svenskt. Bara kul :D Väldigt typisk robyn outfit. Med hennes signatur skor och minst sagt speciella skor.


Lykke Li. Svenskt här med. Visste inte att hon va så pass stor i USA :) Lite tråkigt klädd men hon lyfter det med frisyren och den genomskinliga toppen.


Vilken är eran favorit? Min är absolut Carrie Underwoods! Och tycker ni att Corinne Bailey Raes klänning va så ful som jag läst på massa hemsidor??

Kommentarer

Postat av: Nara

Publicerad 2012-02-17 00:22:10

Heej:) du verkar ju gilla mode du :)

kolla in på min blogg, gärna gilla oss på facebook också:)

Vi har snygga skor,smycken till salu. Kommer in snygga klänningar också snart. Håll koll.

ha de så bra söt!



www.narabella.com

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Louise heter jag. Skrivsugen, Bloggsugen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela