The Beat In Me

It's just the beat in me. Not only the music. It's everything my heart beats for. Cause the beat just goes on!

Avicii

Publicerad 2012-02-17 16:28:26 i Musik,

Avicii är alltså sjuk. Han blev inlagd på sjukhus i början av februari, pga magsmärtor, men blev utskriven för ca en vecka sedan. Detta är ju verkligen perfekt till hans Sverige spelningar och inte minst de tre utsålda Globen konserterna i början av mars.

Nu har han då ställt in två konserter i Malmö som skulle vart igår och idag.

Jag hoppas verkligen inte det blir så för konserterna i globen! Jag vet själv hur besviken man blir! Jag skulle gått på Rhianna i Stockholm i november. Men när vi kommit in, köpt dricka och satt oss, så kommer de ut en man på scen och berättar att det är inställt. Jag började typ allvarligt gråta!! Visste inte riktigt hur jag skulle känna... Sorg, hat, ilska i en väldig blandning.

Så hoppas för alla er som köpt biljett att han frisknar till och att det blir av!!

( Hade gärna haft en biljett dit själv^^, )


(Artikel från Expressen.se)

Han är ju verkligen gryyym!! Absolut bästa partylåten på år och dar!!

Kommentarer

Postat av: Tanya - STOCKHOLM

Publicerad 2012-02-17 23:27:34

ÄNTLIGEN HELG!

eller vad säger du? hoppas du får en bra helg :)

Postat av: Tanya - STOCKHOLM

Publicerad 2012-02-17 23:45:49

sv: gillar inte min header längre :(

haha, va fusk att du redan har lov har inte de förens v.9 buhu!

Postat av: A N G E L I J N A

Publicerad 2012-02-18 01:38:58

allt bra?:)

Postat av: SOFIA

Publicerad 2012-02-18 11:12:42

Härligt. Hoppas du får en fin lördag KRAM

Postat av: Petra

Publicerad 2012-02-18 13:17:17

jag har sett både den gamla och den nya. jag älskar filmen från 80-talet men tyckte inte riktigt den nya höll samma standard

Postat av: Petra

Publicerad 2012-02-18 13:17:53

jag har sett både den gamla och den nya. jag älskar filmen från 80-talet men tyckte inte riktigt den nya höll samma standard

Postat av: Tanya - STOCKHOLM

Publicerad 2012-02-18 13:45:39

sv: haha men de är en gammal header som jag fick sätta dit när min design och så blev förstörd ^^

nä min syrra

Postat av: Tanya - STOCKHOLM

Publicerad 2012-02-18 13:54:49

sv: tack så mycket. ska hälsa henne de :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Louise heter jag. Skrivsugen, Bloggsugen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela